Onsdag 16:e

Idag var jag i skolan, fast jag inte känner mig toppen! Fortfarande förkyld osv.
Slutade vid lunch alla fall, det blev 12:08 bussen hem.
Imorgon har vi någon slags städdag i skolan, vet inte riktigt om det är
värt att gå upp så tidigt för att enbart städa. Pallar seriöst inte det!

Längtar bara till helgen nu. Magnus Betnèr på Lördag och kanske träffa Mirre på Fredag.
Annars blir det nog att vara med vänner.

Sitter och väntar på att min pizza ska komma hem!
Ikväll tänkte jag se Harry Brown, den ska tydligen
vara svin bra!


  1. NO FORGIVENESS
  2. NO SECOUND THOUGHTS
  3. NO COMPREHENSION
JUST A PURE AND SIMPLY GOODBYE!
FOR THE FIRST TIME IN MONTHS, I DO HOPE FOR A SUNRISE!
SHOW ME HOW TO LIE? YOU'RE GETTING BETTER ALL THE TIME!
THOUSAND LIES AND A GOOD "DISGUISE."

Kommentarer
Postat av: Anna :)

dom åkte nyss.. så pizzan kommer nog snart (;

2009-12-16 @ 18:29:37
Postat av: Johan

Bra!

Börjar bli svin hungrig nu!^^

2009-12-16 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0