Fly away, haha?

Tungan är på bättringsvägen äntligen. Gör inte alls ont det är bara sjukt jobbigt att den är uppsvullen, min mat har bestått av Jordgubbskräm och yoghurt dem närmaste dagarna. Det som är mest jobbigast och irriterande är att man inte kan äta vad som helst, nu inser jag verkligen hur god mat är gott! Snusa kan jag inte heller göra så mycket, får inte känna på snusen med tungan, istället blir det cigg då och då, någon enstaka snus också. Längtar tills jag kan äta mat igen och ta mig en kopp kaffe med snus! Igår var jag med vänner, sjukt roligt! Vänner idag igen, imorgon ska jag slänga på sommardäcken på bilen också! J

 

Ska ut och ta en cigg och prata i telefon! Puss…

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0