Innan det går för långt

Sitter jag och har det mysigt! Har precis sett på Andra avenyn och The blind side, otroligt bra. Idag slutade jag 12:50 hemma tidigt. Har träffat en vän idag efter skolan. Dessutom har jag bokat tatuerings tid nu, nästa fredag alltså den 30:e så ska jag köra bröstet. Kommer bli tungt! Imorgon är bäst, jag slutar redan 11:00 vilket är otroligt. Piercingen i tungan mår kanon nu också. Otroligt trött idag är jag, sitter och mumsar kexchoklad. Prison break spelet har man klarat ut för några dagar sedan också. Det efterlängtade spelet sög kuk verkligen! Det menas då att det inte alls var roligt eller bra gjort.

 

Vi har ungt blod i ådrorna…

 

Jag kastar bollen i luften ser var den landar låter den studsa ler när den stannar vet var jag är men är där jag hamnar. Lyssna, förr eller senare kommer hon fatta plus du tog det jävligt lugnt och lät henne tala till punkt. Hör hur du resonerar nu när vi snackar man du gjorde inget dumt, lät som hon tog det för tungt. Jo, det löser sig, så brukar allt bli. Det kommer fixa sig till slut. Riktiga saker finns viktiga ting grejer som händer så se dig omkring. Ge mig någonting för jag ”kippar” för luften förvirring och kaos, nu skippar vi bluffen. Många är hungriga många dem dör, hur kan man leva som somliga gör! Dem går mitt itu med det eller tar itu med det räta på ryggen och höj på ditt huvud, polisen skjuter det blir kravaller, media-skvaller och tårar faller. Dränkt i bruset eller sänkt i ruset hatet och pratet stannar längst i huset. Folk är så rädda och människor så kalla är folk då beredda när känslorna skvallrar! Jag säger om vi bättre umgås, bättre förstår, ju bättre det går desto bättre vi mår! Om vi bättre glor och bättre tänker bättre jag tror vi blir bättre människor. Jag var vidrig mot vänner, vad sa jag till tjejen? Bråka med vakten om galnaste grejen. Ligger kvar i sängen, hoppas känslan ebbar tills rummet krymper och jag trängs med väggar! Jag säger samma sak för 6002:e gången. Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär. Det kvittar vilken fest det är och hur många jag känner där! Jag svär om jag bara kan klara idag, så ska jag ta mig i kragen och vara så glad. Jag måste ringa runt och be om förlåt känns som jag hellre vill dö men vi får se hur det går! Tacka fan för mina polare har tålamod med mig, hade jag vart dem hade jag knappt tåla att se mig! Min kyl den är tom, mina pengar är slut alla ledtrådar säger: förändra dig nu. Patetisk och ynklig, fy fan vilken dag Jag duschar men samvetet, det sitter kvar! Äntligen så börjar ångesten släppa och den bästa medicinen för mig är sånger som denna!

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

jasså du har blogg ;)

2010-04-22 @ 22:22:03
URL: http://anniebrandelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0