Mitt inre jag nej!

Jag vet inte ens varför jag gör det, varför jag tar något på mitt ansvar som är långt utanför mitt område. Du själv skiter fullständigt i allt, bara du är nöjd. Så har det alltid varit och kommer nog inte att ändra på sig heller. Men det stör inte mig, jag måste bara kunna slänga ner foten när det behövs och säga nej. Annars kommer hon att bli sjukt sårad och less på mig. Den andra låser in sig och blir sur. Hur är människor funtade egentligen, alla vi är olika. Men tillsammans blir vi gänget.  Jaja skitsamma som alla andra säger! Igår hängde jag med vänner och hade allmänt trevligt bara, idag har jag vart uppe i garaget. Sitter och väntar på att The big T ska bli klar. Förövrigt är allt super! Någorlunda vackert väder, pengar rullar in och snart är mitt nya spel klart som jag håller på att ladda ner. Ser fram i mot att få testa ”Prison break spelet” Slutorden är att vi har fått nya outsiders i vårt lilla samhälle, keep it up.

 

 

Yo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0