Du är inte den enda för mig, bara någon jag aldrig fick!

Igår var tufft. Jag höll mig vaken genom tiden. Vilket jag ska försöka på mig igen idag. Jag vill inte sova. Istället spenderade jag en hel natt på mitt rum och tillbringade tiden framför datorn och xboxet. Första gången jag gick själv på en promenad också. Gick väl ut runt 04:00 för att andas in ny friskluft och tänka av mig, vilket jag inte kunde. Idag blir det samma sak tror jag, förutom att jag åker till McDonald’s kanske och köper mig några hamburgare.

 

I övrigt mår jag kast, inte när jag har någon att vara med. Men så fort ensamheten kommer så börjar jag tänka igen på allt som har hänt mellan oss. Hoppas det går över så fort som möjligt.

 

Väntar fortfarande på att Iphone 4 ska komma in i lager, vilket den inte verka göra på ett tag. Har bevakat lagerstatusen i 2veckor snart. Hoppas att den kommer in så fort som möjligt.

 

Mer ork till att skriva har jag inte mer nu, jag vill inte. Kanske inatt om jag är hemma! Annars återkommer jag med inlägg då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0