slimat, men fortfarande lame!

Första dagen i skolan, självklart var den utan sömn. Vänt tillbaka dygnet! Äntligen. Mitt nya schema är bra, senaste dagen är 15:00. Men jag tvekar allt mera att jag har valt helt fel skola. Jag hatar min skola, jag hatar staden jag går i skolan. Jag hatar!! Knappt som jag står ut, jag överväger på att gå klart skolan, ett år kvar som sagt. Eller bara släppa taget, bara hoppa! Hoppa! Hoppa av! Men hur skulle det se ut, från en framgångsrik utbildning med en god lön i framtiden förmodligen, till ingenting. Beslutet kommer att ske, men jag vet inte nu.

 

Inte vill jag vara han som jobbar med något man inte vill göra. Något man ska kämpa sitt liv igenom, det är inte jag. Då väljer jag den lätta vägen. Förövrigt är det inget mer jag stör mig på. Sitter och lyssnar på Bright eyes och dricker en kopp kaffe.

 

Kan med glatt humör berätta att jag beställde nya jeans igår, ”slimfit”. Kommer bli fett!

 

 

 

 


Criminal Damage är ett monster från London, skapat av storstadens brusande galenskap. Criminal Damage blandar alla intryck från glammigt till sunkigt och spottar sedan ur sig kläder som inte liknar något annat. Criminal Damage är sinnesjuka kläder från underjorden med former, färger och tryck som får kostymnissarna att byta trottoar

 

 

 

 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0