7/2 Söndag.

Tänk er en vinterdag som igår, solen var framme en kort stund och temperaturen var så där skön så att man kunde ha tjocktröja på sig utan sin jacka för första gången i år utan att frysa. Vi satt i bilen, på väg ner till Kalmar, min hemstad. Plötsligt från ingenstans kommer det upp en bil framför oss i korsningen som har missat oss. Den sköna dagen med solen framme kunde sluta illa, riktigt illa. 110km/h tvärbromsning och försöka styra undan, vi lyckades! Ingen kom till skada, det var en gubbe som hade missbedömt vår hastighet och avståndet. Tur att det gick bra, visst sitter man och tänker på att det kunde sluta mycket mer tragiskt än vad det gjorde nu. För övrigt har helgen vart lugn och skön. Varit i Kalmar och ätit och hälsat på farmor, hemresan var lite mer död, sov en bra stund i bilen där bak. Skönt att vara hemma igen, imorgon blir det att jobba och vara med vänner. Nu återstår bara 3 stycken saker kvar på den här dagen, att ta en lång varm dusch, göra något lätt att äta till en film som jag tänkte se innan jag somnar.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

highquality blogg med mobil kamera bilder ett skämt ?! haha

2010-02-11 @ 23:11:40
URL: http://patrikbajor.blogg.se/
Postat av: Johan

Nej det är inget skämt? Om det skulle vara det så skulle ju ditt argument inte ha så mycket att komma med eftersom det skulle vara mening? Men du har rätt, jag ska nog gå och köpa mig en systemkamera för ca 8000kr för att få relativt bra kort, som jag dessutom senare ska publicera här? jag som inte är intresserad av att ta fotografier och hålla på med sånt. Är du dum i hela huvudet eller? Om du läser inlägget så var jag inte hemma, jag hade min mobil med mig. På den har jag en kamera, jag tänkte inte på att jag skulle ta med min digitalkamera för att ta ett bra kort på mig själv i en spegel. Fan hela min jävla blogg är ju körd nu! Snubben med kollen, eller inte när det gäller "hardcore" musik, eftersom du påstår att BTMH är hardcore. Du är ute och cyklar på jävligt hal is nu cheepmonday pysen.

2010-02-14 @ 15:05:34
URL: http://highquality.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww shit blev du ledsen,du behöver inte försvara dig jag bryr mig inte :) men förvänta dig inte att människor är trevliga mot dig när du försöker rätta folk och tro att du är bäst på allt.

2010-02-20 @ 13:24:53
URL: http://patrikbajor.blogg.se/
Postat av: Johan

Men snälla! Du har fel inom BMTH? Lägg ner nu, jag har sagt att det inte är ren jävla hardcore som du påstår? Om du inte bryr dig så kan du sluta kritisera mig nu? Du verkar ändå inte fatta att du har så jävla feeeeeeeel! Fråga vem som helst som är påläst om det här? Så får du se, det du kallas för är "emo" inget annat. Emo är inte hardcore, hardcore är inte emo. Lägg ner nu! Jävla fashioncore fjolla!

2010-02-20 @ 23:38:31
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0