Banana Phone..

Liten snabb ”remiss” av mitt lov en så länge.

 

Idag är det en dag jag känner för att göra något, något man inte gör varje dag! Vet inte vad det skulle nu kunna vara. Jag har alla fall precis kommit hem från Marcus och dp, dem lanar. Ska tillbaka till dem alldeles strax. Köpte mig 4st grandiosa pizzor och 3liter läsk. Idag är det hockey igen då, *Sverige – Slovakien* tror på en vinst ännu en gång för Sverige! Gillar dock inte tiden som matchen sänds, 06:00 så det blir att stå ut hela natten, eller chansa på att man vaknar av väckarklockan som man ställer vilket jag aldrig gör, alltså vaknar! Har fått ner lite ny bra musik också, diggar det hårt! Sköna beats som ger ännu skönare impulser. Något mer idag har jag inte gjort tror jag. Igår så laddade jag hem det nya COD, vilket jag klarade av på 4h ungefär. Det var rätt illa, med tanke på att det tog mig dubbla tiden att få hem det.

 

Peace.

 

 

0760812756.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0