Det är över!

Då var sportlovet avklarat. Lovet har varit riktigt skönt och kul för mig. Jag har vart med vänner dygnet runt nästan. Ska bli oerhört skönt att få sova i egen säng igen, har tagit soffan hos Mackan sen i tisdags. Imorgon går jag på dem sista 3veckorna på praktiken också, innan jag återvänder till Nyköping och skolan. Tror det kan vara rätt skönt efter ett lov att veta att man inte ska till skolan, utan en arbetsplats. Hellre det faktiskt än att komma tillbaka till skolan, inte talan om alla jävliga bussresor också, istället åker man bil och jobbar. Ni hör själva, det låter till och med bättre! Köpte ett nytt roligt strategispel i torsdags. ”Napoleon – Total war” heter det. Creds till det spelet alltså, roligare spel finns inte. Klockan är strax 22:00 inte länge kvar tills jag ska försöka sova, ska upp 06:30 imorgon bitti, vilket låter omöjligt med tanke på att jag har vart upp till minst 6:00 varje dag på lovet, sovit bort nästan alla dagar för det andra. Blir en tuff natt! Håller på att ladda ner den sista filmen av Stig Larssons alla tre filmer, Luftslottet som sprängdes. Vilket jag har längtat efter att få se, såg den två andra filmerna av honom på biografen, men inte den här.  Duscha och se filmen, yes Sir.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna<3

Luftslottet som sprängdes är jätte bra :)

Vill också se den ! :( hehe (A)

2010-02-28 @ 23:04:13
URL: http://johannavannerstedt.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag väntar! :)

2010-03-01 @ 22:14:43
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0