En dag.

En dag kvar tills lovet kommer. Oerhört skönt ska det bli, vet inte riktigt vad jag ska göra ännu. Om jag har råd och lusten inne så blir det Småland eller Gävle i några dagar. Annars ska jag tillbringa all min tid med vänner! Ska även försöka få min tatuering nästa vecka.

 

Jag ska inte längta eller försöka mer. Jag menar det kommer av sig själv till slut, eller hur? Ingen idé att jäkta och får förhoppningar om något. Ska helt enkelt bara göra vad som faller mig in härefter. Inte rätta mig efter andra, inte gör ett dugg som jag inte känner för mer. Min aggressivitet växer inom mig känner jag på gång efter gång när ni slänger ut era små ovärda ord som ni själva tror kommer få en uppskattning hos mig, en slags betydelse. Patetiskt tänkande tänker jag? Som ska eller måste tolkas på ett sätt. Vad menar du? Ja det kan man fråga sig. Pang på bara? Fan, lägg ner! Skippa det. Låt mig vara, ta en paus från fantasin, vakna lär känna mig istället, snälla?

 

Dusch & Succéduon med Anders och Måns.

Vi ses.

 


Kommentarer
Postat av: Benita Fransén

okej du är typ snygg

2010-02-18 @ 22:00:31
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: Johan

Tack! Diggar din stil med.

2010-02-19 @ 22:15:21
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0