Lan.

"Heroes of Newerth" är spelet vi har spelat på lanet idag, det är jag och några vänner som sitter hos Marcus. Det är kul, men spelet är inget för mig. Jag börjar bli riktigt trött just nu, försöker hålla mig vaken genom att dricka läsk och äta chips! Kom precis hem från Sillekrog. Köpte ut cigg, imorgon blir det nog bara att ta det lugnt hemma. Hyra några filmer och bara ta det lugnt. I alla fall vad jag tänker nu, men det märks. Lovet börjar gå mot sitt slut, vilket är synd. Jag skulle kunna behöva en vecka till för att vila upp mig riktigt ordenglit. Nu tänkte jag spela lite till, ta en snus och dricka upp sista läsken innan det är dags för att gå och lägga sig. Godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0