v.5 √

Första veckan på praktiken är avklarad! Otroligt skönt ställe att jobba på, roliga uppgifter och jag känner att jag smälter in i gänget mer för varje dag som går. Svetsat har det dock inte blivit så mycket. Jag har monterat balkonger nitat och borrat idag. Rätt roligt är det faktiskt. Skönt att slippa skolan, skulle kunna börja arbeta istället nu för att gå i skolan. Det är så mycket roligare och skönare! Helgen vet jag inte vad jag ska göra, eftersom Nathalie i sista minuten sa att hon inte kunde komma så sprack helgen rätt fort. Antigen blir det att åka med familjen ner till Småland eller att vara hemma över helgen alldeles själv och umgås med vänner. Har ingen aning hur jag ska göra. Får väl se hur det bli med den saken. Nu ska jag alla fall duscha och göra mig i ordning.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0