28:e

Dagens skola var hur tråkig som helst. Blev att åka hem tidigt, samhällskunskapen blev inställd. Har tillbringat eftermiddagen på Safiren, tog oss en kopp kaffe Rickard, Niklas och jag. Senare efter jag hade köpt mig 3 pizzor från Ica och smällt i mig dem, så åkte vi till fritidsgården och spelade biljard och pingis. Länge sedan man var där, skoj och trevligt! Ska precis hoppa in i duschen nu, igår färgade jag mitt hår förresten, mörkbrunt. Efter dusch blir det succèduon med Anders och Måns till det har jag köpt mig en påse Ahlgrens. Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset, skjutsa Rickard och samtidigt hämta hem mina arbetskläder i skolan. Praktiken börjar på måndag och 6 veckor framåt!  Snabba cash i helgen, eller fryshuset. Får se vad som händer. Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0