Den efterlängtade veckodagen söndag.

Helgen har varit lugn och kanske tråkig vissa stunder. Fredags var jag med Jonte, Pontus och Tim. Det var roligt! Igår fick jag äntligen skejta för första gången i år. Har velat göra det en bra tid nu. Det var svin kul, fotografera gjorde vi också. Vaknade precis, har fruktansvärt ont i mitt högra lår. Hoppas det blir bra till tisdag. På tisdag ni som undrar så ska vi nämligen ner till Norrköping skatehall. Vi ska ge det ett försök att fånga några sjysta bilder. Ser jag fram i mot! Nu däremot så ska jag äta frukost och ta min dagliga brustablett! Ny vecka imorgon, skönt! Sista veckan inför praktiken som kommer vecka 5.

 

 


Kommentarer
Postat av: Pontus

Helgen var otroligt soft :D

Tisdag kommer bli grymt kul dock ganska mycket varmare :D haha

2010-01-24 @ 17:34:17
URL: http://pontusskoog.blogg.se/
Postat av: Johan

Tisdag kommer förmodligen bli kanon!

2010-01-24 @ 18:58:09
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0