I ett litet perspektiv.

Jag förstår inte, inte ett dugg faktiskt. Du är inte redo säger du? Sen nyår har jag varit någon reserv. Någon som du ville skulle täcka ditt stora svarta håll inom dig. Min uppgift var att bli kär. Inte täcka något för någon annan, som har rivit upp det. Vad en människa kan känna kan man bara veta om man har upplevt det själv. Jag tror inte på dig, du är falsk. Precis som alla andra, vad jag känner och tycker gör du inte ens ett medgivande om. Med andra små ord, du skiter i mig. Lätt och skriv skit samma, när man har någon annan som sitter och puschar på det. Någon som vill det här, någon som vill att det skulle bli så här. Jag var skeptisk redan i början, men då var inte dina ord skit samma, varför? Om du visste att du inte var redo för något som kan likna ett förhållande, varför då säga det och ge hopp? Hopp som ändå kommer att sina iväg. Just det, du hade ett tidigare förhållande! Som har fått dig ur balans, du såg chansen, du tog den. Ensamheten som jag en gång har skrivit om har du också upplevt? Det är alltså mänskligt! Men jag utnyttjade ingen för att rätta till mina egna problem. Jag känner mig här näst lite kränkt men mer utnyttjad.

 

En chans, du fick den! Nu vill jag aldrig mer ha med dig att göra, även om jag kommer må piss en kortare stund. Så gör jag det mer än gärna än att lägga min tid på någon. Jag är som plåster på såren för dig, ni är O-tänkande små. Men av misstagen man gör får man nya erfarenheter, eller så känner jag bara så här för att situationen är så sorlig. Jag kanske inte alls bryr mig om jag tänker efter? Hallå, Vem är du? Känner jag inte dig? Knappt, några dagar ifrån. Nästa helg kommer bli som helgerna brukar vara från en stund bakåt i tiden. Några träffas och dricker sig fulla. Vet du vad, jag gör fan det så hellre än att tänka på något av.

 

Non si può perdere qualcosa che non!


Kommentarer
Postat av: Malin

Va illa att någon brud utnyttjade dig för att komma över sitt ex!

:(

2010-01-12 @ 18:20:39
URL: http://malinsblogg-frozenheart.blogspot.com
Postat av: machan lol

:(

2010-01-13 @ 01:18:50
Postat av: Johanna

Kärleken är inte lätt.

Du gav mig chanser efter chanser, du sa varje gång, jag ger dig inte en till nu.

Du sa till mig, om man inte vet vart man har sig själv så fungerar inte ett förhållande, och jag vet inte vart jag har mig själv, då fungera det ju inte sa du ju.

Det finns ord, som sårar, ord som får en att känna sig olycklig, ord som får dig att vilja somna och aldrig vakna igen.

Du säger i texten att jag utnyttjade dig,jag utnyttjade dig inte Johan.

Sårade dig, det vet jag att jag gjorde och det är något jag ångrar att jag gjort.

Men, du är en stark kille, du kommer Klara det här.

OCh jag önskar dig all lycka med tjejer i framtiden, du är verkligen värd den bästa.

Jag var inte mogen för dig, så är det ju.

Den lilla tiden vi hade med varandra kunde också ha varit bättre, men vissa stunder var underbara, kunde inte kolla på dig utan att lee, det gick bara inte.

Och förlåt, för att jag skrev nu. Jag vet att jag inte borde göra det menmen.

Sista du hör av mig iaf.

Hejdå Johan!

2010-01-13 @ 17:17:27
URL: http://jborgen.blogg.se/
Postat av: Johan

Johanna, du känner mig knappt! Du kan inte tala för mig. Om mina känslor eller inte.

2010-01-13 @ 23:07:27
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0