In och vände!

Jag var i Nyköping igår kväll. Nog den sämsta äckligaste "fest" jag har sett i mina dagar. Det blev istället att gå över till grannen, en dörr bort. Ingen vi kände men vi var välkomna in! Klockan var strax över 12 idag när vi satt oss i bilen för att bege oss hem igen. Vi sov över hos Pontus, en natt man kanske inte glömmer på första taget. Mer får jag tyvärr inte säga. Men det var annorlunda än vad det brukar gå till. Idag har jag satt in mitt nya slutsteg och bashögtalare i min bil, eftersom som det förra gick sönder. Nu sitter jag i mitt rum och svettas med Marcus. Ska kanske tillbaka till Nyköping ikväll, eller så blir det film hemma. Maten är på gång också, helt utsvulten. Det är alla fall planerna för ikväll. Se vad som händer! Tja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0