Norrköping Skateboardhall.

Dagen började segt! Försov mig nästan och det blev stressigt. Nog med att jag skulle hämta tre stycken vänner, man skulle behöva tanka också. Få i sig kaffet från OKQ8 i full gas mot Nyköping och skolan. Skoldagen bestod av 2 lektioner, Svenska&Samhällskunskap. Svenskan blev inställd på grund av att läraren var sjuk, vilket gjorde att jag fick en super lång lunch att tillbringa med mina vänner som också hade turen inne att deras lektion blev inställd. Efter skolan tillbringade vi ungefär 1timme i bilen mot Norrköping. Det alla nog hade gått och väntat på. Typiskt så kör man fel inne i Norrköping, irritationen växte skapligt! När vi väl kom fram till skejthallen, så blev allt super, det var länge sen jag åkte men det gick bra och Tim lyckades fånga rätt bra bilder enligt mig. Kom hem strax efter 20/21. Maten stod helt kall, mikrade lasagne. Ont i handleden har jag också, men det är något man får ta och tåla.

Nu återstår det att duscha och gå och lägga sig. Jag är verkligen helt utmattad, imorgon blir det att åka till sjukhuset, ska gå igenom mina värden se så allt är okej!

 

 

Johan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0