Snabba

Idag är det söndag. Klockan är strax 10:00 och jag sitter här med mitt kaffe. Har precis skjutsat hem Johanna och Lillie. Igår var jag på bio, Heron City. Det var kul, Snabba cash var bra, vilket jag hade förväntat mig också! Efter bion så hämtade vi Johanna och hennes vän från Kalmar som var här och hälsade på i Järna. Det blev lite film och mys. Natten blev lång och jag har nog inte sovit mer än någon timme eller två. Men jag ska inte klaga, supermysigt med Lillie! Dagen ser lugn ut, ska förmodligen bara ta det lugnt. Imorgon börjar praktiken också. Blir att gå upp klockan 07:00 varje morgon i sex veckor framåt! En ordentlig frukost väntar på mig nu, svin hungrig! Bye.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0