L:et.

”Cha cha” som du skulle sagt. Du har 1000 olika egenskaper hos dig, jag tror. En del är väldigt bra jämfört med andras. Den andra delen, är inte dålig vill jag påstå. Men inte bättre än vad det skulle kunna vara. Ditt humör, ditt glänsande och din personlighet tillsammans med alla dina ord och tankar skapar ditt unika rätt jag. Det jag som jag absolut vill åt, få vara med, tillbringa tid med.

 

Idag var första gången jag hoppade i badet. Väldigt skönt får jag erkänna. Ikväll ska jag förmodligen vara med älsklingen eller dra ut med grabbsen och fiska med mys. Mer tänker jag inte skriva, det vill jag inte! Det är lov, det är sommar. Skippa allt med blogg och bara njuter av tiden som vi nu har!

 

 

P.s I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0