10 REFRESHING MOMENTS COLD AND EASY!

Har precis avklarat en middag som bestod av kött och potatisgratäng med två glas vin till. Riktigt gott var det. I fredags var Adept i Trosa och spelade, min smärta efter spelningen är dock inte försvunnen ännu. Idag kollade jag på DM final i innebandy med två stycken vänner. Igår tjänade jag 600kr på att skjutsa en till Nyköping fram och tillbaka, inte illa! Ikväll ska jag verkligen försöka komma i sängs. Måste börja vända tillbaka dygnet, missar skolan på grund av det annars. Veckan som kommer är soft! Ledig på tisdag och så är det röd-dag på fredag. Längtar tills påsklovet är här. Det ska bli så jävla skönt. Har en ny kofta och en hoodie på tal om ingenting, och nästa onsdag får jag min tröja jag beställde för några dagar sen, kaaachiing!

 

Varje gång jag ser dig så vill jag bara gå min väg, bort där inte du är. Ska jag alltid känna så? Du är så ytlig och genomskinlig. Du försöker vara alla till hands hela tiden. Du tror att du är så himla speciell bara för att du har haft ett liv som har gått upp och ner till och från. Men du, andas ut! Du är inte själv, som du verkar tro ibland. Det du använder som försvar är just dina tidigare problem, det använder du som ett argument. Hur svårt har man då egentligen haft det om man kan ta upp det som ingenting hade hänt! Inte nog med det, du kan inte ta en fråga som ger dig en liten tankeställare ”Jag kanske gjorde fel.” När vi pratar så är det inte prat. Man kan inte säga något utan att du brusar upp och tar åt dig som att hela världen är i mot dig. Kan man inte ta en gnutta kritik så kommer du inte långt. Du kunde inte ens stå öga mot öga och prata ut om det. Istället lät du någon annan kliva fram i rampljuset som absolut inte hade med saken att göra. Jo visst, kalla dig mogen och ansvarsfull, gör det. Jag lyssnar inte.. Sanningen är den att du är så jävla feg och rädd så du kan inte stå för det du har en gång slängt ur dig när ingen annan hör. Du går bakom ryggen och ljuger om någon som har gjort dig något för att få en reaktion hos någon. Det är en känsla jag har fått, men som sagt det är bara en känsla. Kan inte döma någon för det! Kolla, du känner dig träffad, det är inte du jag skriver om. Det är en känsla, lägg det på minnet är du rar.



To understand how it feels you must try and to try you most belive and to belive you have to understand. Understand that erverthing is not what you think and whant.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0