400kr för 2,6mil? Imbecillitet...

Här sitter jag med mitt kaffe och njuter av Underoath – Writing on the walls och civiliserar. Gårdagen var trevlig, skippade praktiken och sov ut ordentligt. Jag mötte upp Pontus och spelade lite biljard innan vi drog vidare till Sofie, Lotta och Madicken. Vi kollade på tv en stund, solsidan. Kvällen dog inte ut, vi åkte över till Tony och Jonte som bor cirka 50meter därifrån. Natten blev sen, kom innan för dörren vid halv fyra tiden imorse. Spöken eller andar som vissa människor har valt att tro på skrattar jag faktiskt åt! Löjligt, vi satt och diskuterade det igår, att några har förmågan att ta kontakt med ”andra sidan”. Ni hör själv hur det låter, dessutom så kan man gå kurser och lära sig mer om hur det fungerar, vilket är ett bra sätt att tjäna pengar på. När det kommer till mig så tror jag inte en sekund på det jag fick höra igår. Beviset är nog att man inbillar sig en hel del när man är som räddast och har det i tankarna, inte är det någon ande som står och knackar bakom på din rygg heller. Alla som berättar om det här säger att dem har sett vad nu man ska kalla det, enligt dem en ande. Det är inte första gången jag har fått höra att någon har sett något, men varför händer det aldrig en själv? Det är så uppenbart som det bara kan bli. Antingen har ni sjukt dålig syn och jävligt bra fantasi eller så sitter ni och hittar på allt helt enkelt. Sak samma, vem bryr sig.

 

Idag vaknade jag sent igen, duschade och fixade mig och tog bil för att köpa lite läsk. Sitter nu och väntar på att Pontus ska komma hem, skejta skulle vara något idag, det var ett tag sen nu och lusten har prickat mig idag. Kanske blir en vända upp mot Stockholm idag då. Fick mina nya skor idag, sjukt vad dem är snygga, sitter perfekt också! Det var nog allt för idag.

 


Kommentarer
Postat av: M

Man tror det man ser på. Sant sant sant ;)

2010-03-13 @ 20:50:08
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag ser tomrum, omgivningen! Inget märkvärdigt alls! :)

2010-03-14 @ 03:09:31
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0