Blue Melange!

Besökare kommer, besökare går. Till er som inte förstår varför jag bloggar.

 

Jag bloggar inte för att försöka komma någonstans med det, som vi märker nästan varje dag att personer gör. Jag vill inte bli känd inom blogg världen, jag gillar att skriva vad jag tycker och sen har jag valt och delat med mig det på en blogg. Det är ingen som är tvingad att läsa det jag har att komma med. Jag struntar faktiskt fullständigt i hur min statistik ser ut på min sida, självklart är det kul om många har kollat in och gillar det jag skriver om. För det mesta så handlar det enbart om mig, det är så jag har valt att lägga upp bloggen på, allt om mig och saker som rör mig och andra. Det finns vissa som sitter och improviserar en kommentar som ska vara negativt, det ska vara kritik till mig påstår dem. Sen har vi dem som gillar det jag skriver om, hur jag skriver det och när. Jag försöker skriva så gott jag kan varje gång jag bestämmer mig för att uppdatera mig på bloggen. Men det är fortfarande inte ni som ska säga åt mig att uppdatera eller bli mer ”aktiv”. Det tänker jag inte lyssna på alls, jag skriver när jag vill och har tid. Kortfattat och lätt.

 

Idag åkte jag till skolan, har inte något schema för den här veckan. Vi kör på special schema. Vilket är rätt skönt! Imorgon är jag ledig, i alla fall som jag ser på det. Skulle tydligen vara innebandyturnering hela dagen, vilket jag dock inte tänker delta på. Istället blir det att sova lite extra och sjukanmäla mig för dagen. Har precis beställt en ny tröja! Sjukt fräsch.

 

 


Kommentarer
Postat av: M

Klart man ska uppdatera när man orkar och så :)

Jag har ett litet överdrivet bloggberoende, dock har jag verkligen minskat ner på det.

2010-03-23 @ 22:18:47
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag läser din blogg så förstår jag varför jag läser den.Jag känner hur min stora halvmeter reser sig för varje rad jag läser. keep it up man diggar din blogg som fan. ps ta inte bort det här nu !

2010-03-24 @ 16:51:55
Postat av: M

Grattis du är en av de 15 utagna i veckabns blogg, dax att börja ragga röster? :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2010-03-24 @ 20:11:33
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: MajaS

Fin blogg, väldigt fin :)

Hur mår du?

Kramar MajaS :D

2010-03-24 @ 20:34:51
URL: http://maajaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Johan

Tack Maja! Det är bra, hur är det själv? :)

puss

2010-03-25 @ 00:10:24
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0