Det går bra nu?

Igår natt gick det inte alls bra att försöka somna, jag satt upp till 5:00 och lyssnade på musik och spelade för fullt. Jag jobbade fram till 11:30 sen sa kroppen ifrån totalt! Beställde pizza som lunch. Efter den pizzan somnade jag med huvudet mot matbordet, vaknade igen med en extrem huvudverk klockan 14. Var ingen idé att ens försöka åka till praktiken igen, skulle inte klara mig många sekunder. För det andra så hade jag kommit två timmar för sent. Istället blev det att slita av sig alla arbetskläder med riktningen till soffan för att vila bort huvudverken. Där låg jag och sov tills fyra på eftermiddagen. Undra vad dem säger när jag kommer tillbaka imorgon, nu är jag alla fall hyfsat trött och kommer att kunna sova innan. För övrigt har jag träffat en vän och tagit en kopp kaffe med idag, trevligt! Sitter och äter M E N T O S och dricker hallonsoda, blir att kolla på en film som vanligt innan jag ska sova!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0