Drink Til Ya Stink Like Adept!

Dansande fjortisar och adept blev gårdagens kväll för mig. När jag säger ”dansande fjortisar” så påpekar jag bara ett antal personer som var där igår, kollade ni er omkring så vet ni nu vilka jag syftar på. Adept var grymma, hade inte så stora förväntningar om att ljudet och scenen skulle vara bra. Ljudet var bättre än mina förväntningar faktiskt. Peppade med lite vin innan som fick gott resultat, moshpiten var så där! Några smällar fick man ta och ge. Värmen steg oerhört mycket inne i lokalen. Jag var så svettig att jag var tvungen att kasta av mig t-shirten. Min kondition ligger inte på samma nivå som jag höll igår. Det viktigaste är att man hade kul och fick ut något av sina 50kr man hade köpt biljetten för. Vilket jag tycker att jag fick. Nu har jag 1,5 L vin kvar. Någon?  Min kropp mår inte speciellt bra kan jag tillägga, jag har ont sen igår! Fick ett par ordentliga slag mot magen igår vilket känns idag. Smalbenet har fått ett jack i sig, omplåstrat och klart! Så om någon vill komma över på ett glas eller två och kan erbjuda en super skön massage upplevelse, visst jag är hemma!

 

Ska strax beställa en 90g hamburgare, orkar inte tillaga frukost idag. Snuset är slut också, vilket börjar få mig till att bli otrevlig. Skärp dig johaaaan! Annars ska jag nog träffa vänner i en liten stund och umgås med, senare ikväll blir det film för hela slanten. Vila upp kroppen och bara smutta på godis och läsk.

 

Oj, jag skickade tydligen ett sms till dig tidigare, jo visst jag blev ”din kille” då. Du känner mig för att vi har växlat något ord i all hast. Det är väl så det ligger till. Nä, så är det inte! Jävla idiot.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0