Hiden Track.

Helgen är gott som över. I fredags vart det Trosa och Nyköping, hyfsat kul! Idag ”mekade” jag bil för första gången i mitt liv. Hyrde en ”gör det själv hall” på okq8 för att kunna byta ut avgassystemet. Nu går bilen tyst och fint igen. Men har upptäckt att tuttan är trasig. Får byta ut den i veckan också! Ny vecka och nästsista veckan för praktiken tyvärr, så jävla skönt att slippa skolan och jobba istället! Idag har jag fikat med vänner och åkt till Trosa. Ikväll ska jag kanske träffa Tim och några till. Haha, ett måste idag för mig är att se ”twilight – New Moon” alla har snackat och sagt att den är bra, ettan var ju ingen höjdare! Börjar tröttna på att vara singel nu också. Vill ha någon! Vagnhärad är piss tråkigt, finns knappt något att göra förutom att vara med vänner eller att sitta hemma och ta det lugnt! 1 år kvar snart bara tills man tar studenten, efter det så ska det bli oerhört skönt att få flytta ifrån det här stället man har tillbringat 9 år på.

 

Ordet är ”pundare” varför kan man inte lyssna från början och ta till sig det? Varför måste saker och ting hända innan man fattar vad som föregår. Ska man skylla på sin ålder? Att man inte har tillräckligt med år för att förstå något! Det är ju ändå vi som ser er som får uppfattningen om det. Att man inte tänker efter och förändrar sig själv! Nej utan det ska gå så långt att nästan en person måste lägga till sitt liv för att få en reaktion om vad man håller på med egentligen. Droger, säger det inte dig något? Man borde förstå att dem ni är med sitter på ett hem behandlingshem för en orsak, nu påstår jag inte att alla sitter för droger, men jag tror att det förekommer en hel del av det. Drar man sig till dem och knyter kontakt så får man ju faktiskt skylla sig själv? Valet finns, valet tas! Rätt eller fel? Tycker inte det är ett dugg synd, bara bra för dem som inte kan tänka innan än efter.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0