Step up!

Hur i helvete har jag kunnat missa väldens grymmaste filmer? Step up, både först och andra filmen är ju kanon alltså! Precis sådana filmer man kan kolla om och om igen utan att slänga iväg en pust. Jag har kollat på dem sen i helgen och tänkte faktiskt se om första filmen en gång till ikväll, grymt! Försov mig första skoldagen idag efter den långa praktiken. Inte bra gjort, imorgon blir det att åka in till Nyköping och skärpa mig, dessutom hämta ut min mat-ersättning för praktiken som ligger runt 700-800 kr, inte illa! Blir att köpa en sjyst tröja eller gå och tatuera in texten jag har velat ha i månader nu. Vänner hela dagen idag, inte så tråkigt det heller!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0