Tro mig.

Kom precis hem ifrån Nora. Sov där så jag skulle ha en bit närmare till skolan. Hade bara ett utvecklingssamtal klockan 10 imorse, som jag naturligtvis skulle försova mig för. Ingen skola, blev raka väg hem istället. Jag tänkte slå till med en lunch alldeles strax. Sjukt skönt väder ute igen, så underbart att känna. Idag ska jag tillbringa min tid med vänner, ta ett fik och prata. Har en hel del att säga, men det tänker jag inte nämna här. Imorgon gäller det, då ska det ske. 16:00 imorgon så har jag piercing i tungan härefter. En dag kvar i skolan tills man tar klivet fram och får lovet man har tjata om. Ledig på Torsdag och helgdag på fredag. På tal om ingenting är jag jätte trött, lunch & dusch och en snabb check i FL STUDIO. Hi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0