Frågetecken, blir det bra!

Jag blir så fruktansvärt irriterad! Irriterad på något jag egentligen vet om att det inte är någon större grej. Men ni två verkar inte förstå hur ni beter er. Sitter på bussen, skriker nazist musik i hörlurarna på er. Fy fan! Argumentera är inte heller nog större idé att lägga tid på. Man får bara dem mest orealistiska svaren någonsin. Dömer person förre ni ens har prata mer den? PÅ grund av att ni inte ”gillar” rasen den har i sina ådror. Ni själva i alla fall en av er klär sig som du tro att du har ett medlemskap i Army of the Pharoahs!! Till och med när personer börja lägga sig i diskussionen som ni inte känner, för att dem känner lika mycket irritation som mig. Inte ens då kan ni ge er. I själva verket vet vi alla! Till och med ni, stor förlust ni gör. Fiender överallt, vart ni en går. Hatet ni tydligen har enligt er måste vara tungt att bära runt på. Kanske dags att börja se livet i ett annat perspektiv. Annars blir ni dem där ingen vill vara. Nä, inte ska jag sitta här och trycka ner er. Inte alls det jag vill ha fram av texten jag nu skriver! Jag tycker bara om ni har sådana åsikter så kan ni stå för dem också. Inte komma med bortförklaringar eller dåliga pålästa historier ni har övat in hemma som till försvar när någon vågar ta ordet och fråga vad i helvete ni sysslar med. Adios! Jag lider med er, ta och väx nu grabbs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0