Honom, flytta dig!

Söndag, vad säger man. Inte mycket, det är mest lugnet i dagen som dominerar över mig. Kan i och för sig vara rätt hyfsat ibland. Dagen började med 4st filmer, sängs till 15:00 idag. Vidare gick dagen och bjöd ytterligare på en film, vilket kvällen också ska göra har jag hört rykten om. Hancock, någon… Will är med så hoppas på det bästa. Förövrigt har jag tränat idag och laddat hem ”wow” fråga inte varför. Spelet man inte vill spela, det laddar jag hem. - bra där alltså! Nej, men vaaa fan, vad ska jag spela annars liksom, alla spel jag har på mitt 360 är tråkiga nu. Inte för att jag har kunnat spela spelet ännu, skiten tar verkligen tid att installera. Hanna kommer snart till mig också, längtar! Imorgon, Måndag. Vad säger man. Inte mycket, det är mest det tråkiga i dagen som dominerar över mig. Jo ni förstår måndagar är den ända dagen jag slutar sent. Det är inte pepp! Inte alls faktiskt, men vad gör man. Ingenting, man klarar sig. Det är så ljust, jag hade hoppats på något! Något, något man inte hoppas på. Men hoppet finns där i alla fall, men man vet att något inte kommer bli något mer än hoppet man har inne. Något man inte vill släppa ut, något man inte kan släppa ut. Hoppas det är kvar. Jag har det kvar, hoppet alltså!

 

Sommarn, det sägs att du är på gång! Det märks kanske inte. Men månaden är inne? Det är hyckleri för mig. På tal om ingenting! Från ingenstans förutom mina tankar. Jag har slutat röka helt och hållet. Snus.

 

Låt inte problemen slå ner dig, så länge du lever låt kärleken leda din väg!
Men om dem inte kan bete sig eller ge sig, ta vapen med dig och använd våld om de krävs! För här omkring så samlas grabbar som en krigande stam, tjafsa med en och du får problem med minst 10 man! Om du vänder andra kinden, du blir huggen utav kniven raka vägen till intensiven! Grabbar har tabbar som smäller och dom backar sina vänner bangar aldrig när det gäller!

 


Kommentarer
Postat av: Minna

vad betalade du för din tatuering , på bröstet?:)

grymt snygg!

2010-05-09 @ 23:08:22
Postat av: Johan

Pengar, tack!

2010-05-10 @ 16:17:31
URL: http://highquality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0