Nummer, inte ditt tack!

Helt ärligt, skolan ta död på mig snart. Jag känner ingen ork eller lust till plugget mer. Att gå ditt varje dag, det får mig att lida. Det får min glädje att sakta på en skala gå neråt! Sommarn är här, sommar 2010. Ska verkligen njuta av lovet. Annars är min livsglädje på topp! Bästa flickvännen man kan ha! Gud, du är verkligen min. Glider runt med grabbs överallt, festar, spelar och ha allmänt skoj bara! Gänget som vi en gång hade. Har äntligen på länge blivit en grupp igen. Alkohol har varit populärt över en tid nu. Jag har druckit oerhört mycket sistone. Polisens kvitton bara ramlar in hela tiden, att dem har helt ut någon öl tagen från mig. Morsan, börjar definitivt tröttna på det. Kommer hem, sent seeent på nätterna, fulla. Upp med rösten och medelhög musik för inte att väcka dem andra i huset, vilket jag tror inte jag gör. Det är fel, jag hörs när jag kommer hem stup full. Mitt beteende har verkligen vart, ”nu skiter jag i alla och gå på mig, gör det jag bara vill”. Att ta hänsyn till andra, det behöver vi inte prata om. Det har jag verkligen inte gjort. Jag vill, jag försöker och jag kan! Men jag har behövt vara lite fräck för att unna mig något själv, det har gått ut över andra vilket jag ber hemskt om ursäkt för. Jag menar, det är ju inte med mening hoppas jag att alla ni förstår. Det blir bara så, det händer just då man inte tänker sig för.

 

Jag kan meddela att jag har tappat min mobiltelefon på bussen till Södertälje förra helgen! Grattis till den som har hittat den. Lugnt, ta den. Vill inte se den mer!! Så läget ligger till så här

 

·    Nytt nummer

·    Ny mobil

·    Slipper personer som hade mitt nummer innan

 

 

För att få mitt nummer, kan ni ta kontakt med mig. Som sagt, 11kontaker nu på mobilen inlagt. Ikväll kommer Hanna, mys! Dusch, film och sömn. puss (Y)

 

 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0