Riktigt sjukan, eller bara?

Jag har varit ledig en vecka nu ungefär. Börjar skolan imorgon igen! Rix FM på fredag, det kommer att bli mycket onyktert från min sida. Jag glömmer att skriva och blogga, var först idag jag kom på att det var ett bra tag sen jag uppdaterade mitt liv på Internet. Jag vaknade för en timme sedan. Har precis ätit, tandläkaren idag! Fy fan, vill inte dit. Om en vecka ska jag fylla i min ny gjorda tatuering också. Sommarlov, det vill jag ha nu. Vem orkar sitta på lektioner med ett vackert väder utanför glasrutorna man kolla ut genom, inte jag i alla fall. Jag är trött. Somnade sent, sent, sent idag. Närmare än klockan 07:00. Att komma upp till något imorgon man inte vill gå upp till. Kommer att bli riktigt svårt för mig tror jag. Hoppas på regn då, lite tröst på axeln. Jag tror att jag börjar bli sjuk, Babylonsjukan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0