Hallå, du är glömd.

Natten var tuff och rolig! Attans att jag bara drack så mycket Whisky, jag som inte ens tål drycken. Slutade med en vacker spya. Att jag drack överhuvudtaget igår! Alkoholen känns av idag i kroppen. Jag är oerhört seg och trött, filmer hela dagen.  Mitt vackra skärp gick igår också, det var mitt andra skärp som gick sönder på mindre än ett halvår. Vilket ledde till att pappa fick punga upp för ett nytt fräscht skärp, inte nog med det! Han fick dessutom äran att köpa min Dreamhack biljett.

 

Damn, vad jag är peppad till DH. Ska bli super! Första gången för mig. 18 dagar kvar bara också, sjukt taggad!


Ikväll ska jag inte göra något mer än att vara hemma och ta det förbannat lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0