2L Zero.

En gång i tiden var ett tag sen nu. Ett gäng där man inte kunde dra sig ur! Jag var femton med kände mig som tjugosju, och jag skäms för jag minns att vi var som djur. Inne på Victors tar jag flaskan i baren och bara smack! Dega jack vegas femtonhundra på ett klick. Gick till den lokala musikaffären och köpte mick. Hade ingenting till att tjäna lika mycket som min månadslön på ett dj-gig.


Tjafsa med någon snubbe i buffaloskor. Om en cigg, ända tills någon hostade blod.

Så du kör med tesen: bränner jag en artist står tusen åter! Drar jag ut min kuk ur röven
kommer ändå någon ny och suger på den. Varför? för branschen är så sjukligt logisk,
jag är framgångsrik! Nu kör jag bilen själv för och slippa chaufförer som kör med handbroms i blygsamt, skrytsamt men har rent mjöl i påsen om du skrapar längre ner än på ytan. Jag är mitt eget försäkringsbolag ingen går säker idag, för "dem tas, dem tas..."


Jag har haft en massa problem. Hur förklarar jag skiten för folk som aldrig lidit eller som fått stryk som liten! För varje år som går så ökar åldern, eskalera våldet. Jag var sjutton, bodde själv och hade tappat kontrollen. Hamnar i fight och ville visa mig som tuffast i gruppen. Man vill vara ruffast i hoodsen genom att fucka någon snubbe! Om man slår ut sin vrede och man slutar inte förens det är för sent och går och lägger sig, jag måste sluta hävda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0