Är vi nära nu?

Då var denna helg avklarad! En helg som fick mig återigen att slå upp ögonen för något nytt. Få en inblick i vad helvete som föregår. Sorligt är det. I fredags blev det öl som vanligt, sista gången på ett tag nu. Tänker nämligen lägga ner all drickande ett tag framöver. Det positiva med den dagen var att jag råkade kamma hem 700kr på maskinen. Vilket har lett till att jag har beställt en ny fräsch mössa. I lördags var jag bara med vänner. Åkte runt i bilen och inte gjorde något mer än så.

 

Mitt liv står ganska stilla nu. Inget händer, inget som görs. Det är bara att leva med det. Inget jag kan påverka för tillfället.  Du är från och till, hon leker med mig känns det som. Vad näst?

 

Ikväll har jag sett 4st Johan Falk filmer i alla fall, tänkte kolla igenom filmerna. Träna&dusch som leder vägen till sömn. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0