Inte som andra.

Imorgon har jag mitt viktiga möte med Rektorn. Angående min framtid, vilket ser ljust ut än så länge. Planen är så att jag tänker ge mig in i något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Men det känns rätt! Plugga upp några ämnen inför högskola nästa år förmodligen. Ska verkligen ge allt jag har åt studierna nu, allt för att lyckas! Ett år, sedan kanske jag inte ser Vagnhärad lika mycket längre. Högskolan jag vill gå på ligger i Jönköping. Om jag nu kommer in där jag vill, vilket jag kommer! Så längtar jag tills att få säga adjö till Vagnhärad. Börja om, börja på något nytt. Studera, få nya vänner och bara ha kul! Nytt boende, allt det där som inte finns här för mig i Vagnhärad. Så jäkla trött på stället man lever på. Imorgon kväll blir det öl drickande! Nu blir det fifa 10 & senare film.

 

 

Så alla ni som tror att jag har hoppat av skolan och studierna har fel.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0