*Schalalallalalaaaa*

För en gång skull skäms jag över att vara svensk! Jag förstår inte hur man har kunnat rösta fram ett parti med ideologier och främlingsfientliga åsikter in i riksdagen. Jag skäms för att vi kommer framstå som ett rasistiskt land inom politiken. För det är precis vad folket har gjort som har lagt sitt stöd mot ett parti som egentligen inte borde finnas. Jag anser själv att Sverigedemokraterna kommer att dra fram fler problem än vad dem vill lösa.

 

Vi ser ju redan nu hur människor i Sverige har reagerat och kanske fortfarande är chockade av det. Ett parti som Sverigedemokraterna vill ingen ha inne i riksdagen. Ingen vill samarbeta med ett parti som har den politik dem har. En stor förlust för hela Sverige.

 

Jimmy Åkesson och sin hockeyklack han hade släpat med sig igår på valvakan var enormt pinsamt. Att han kan uttala sig som han gör: ”Jag förväntar mig samarbete av något av partierna”. Du ska inte förvänta dig ett jävla dugg. Hela grunden som ditt parti står på är 3 punkter inom invandring, vilket gör saken rätt klart vilken respons du kommer att få.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0