Var finns varan, ha! Trodde du det eller ...

Då ska jag ta ett dopp i alkoholen igen imorgon. Jag ska neråt i djupets ljus stund förmodligenvis.
Konstruktivt och impuls inkasserat, den tyske goda drycken jägermeister återigen. Ta ett dussin av denna dryck, och du bjuds på magi som inte kan upplevas mer än naturligt, en trollkarl avslöja aldrig sina trick.
Trollkarl är inte mig själv instämmande, jag pratar om naturligtvis om fylla.

Inte ska jag upp och sväva bland all moln vi har ovanför oss, om vi ta en gnutta titt uppåt. Jag tänkte bevara mig själv på jorden imorgon, fylla & party upp till våning 3. Godstämma och impulsiva kontakthandlingar med möte av all sorts människor. Jag är inte stängd, men inte öppen. Har du nyklen? Nää, skulle inte tro det va!!


Från denna torsdag har jag lärt mig själv en sak. Jag har upptäckt en medelmåttlig udda sak jag bär inne på. Rent sagt ut, D U Ä R F U L. Det stämmer, du är så satans ful. Jag vet inte, jag vill inte vara den som säger något sådant till någon annan. Min åsikt är min åsikt. Från att börja tänka till att helt och hållet skippa det krångliga kom jag fram till att du är för ful för mig. Förlåt, kan man säga det? Jag kan väl ändå inte rådföra att mitt inre säger och sätter upp ett nej framför ditt ansikte.


Därför ska jag inte vara just den där typen mot dig som ger en gnutta förhoppning om att du kan bli min, för det kan du inte. Aldrig någonsin kommer jag att tillhöra någon som är så pass som du är för mig. Och förlåt, det låter också bara helt fel? Jag menar, eller rättare sagt som sagt jag kan inte hjälpa det. Inte att gå i mot sig själv för en annans skull. Bara för du kanske ligger och fantiserar på hur lyckligt det skulle vara, observera skulle då. För det skulle, enligt dig så skulle det. Enligt mig så ”skulle” det inte mer än något vara en stor förlust, en förlust som jag definierar som en olycklig och för tung stund att andas igenom.


Hypotetiskt tänkande är jag en udda person. Jag gillar att göra saker & tänker som ingen annan gör. Det gör mig till den jag är idag. Du gillar det, jag vet. Det har du sagt allt för många gånger. Men vår kemi är noll. Snälla, gravera in det i dina tankar.


Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0