Low Rising, 5,2%. Lagom!

I vagnhärad.

 

Efter ännu en avklarad vecka, samt en lång bilkö hem. Så sitter jag framför datorn, inväntat på sömn och yrvaken till ett efterlängtat fylleri.

 

Påsk, vafan! Kom igen, jag firar inte. Jag dricker! Ledigheten i morgon hoppas på soligt väder, samt grillning och utgång. Ölen ligger och jäser, väntas på att bli öppnade och urdruckna.

 

Dem två senaste veckorna så har jag haft APU. Det har rullat på bra, precis som det ska! Jag lär mig något nytt varje dag, från lättast till svårast. I slutändan kommer allt vara som den där ölen, jobbet blir klart på nolltid! För hoppningsvis har jag klarat av uppskrivningen för C kortet också, om man inte hörde något från skolan så skulle man tolka att man hade satt de! Vilket jag naturligtvis inte har hört, så ja, gott som klar!

 

Jobb vankas det också, 2 intervjuer nästa vecka. Inte illa pinkat för en trähäst. Hoppas på det bästa! Jag gick upp 04:30 idag, apu:n krävde det, ganska trött just nu. FIFA spelande, samt en gnutta film. Imorgon är det trots allt …

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0