CALL 991 NOW!

Uppenbarligen inte! Jag kom nyss från sajten ”dayviews”. Att förklara sin dag genom bilder, sweeters! Tills jag olyckligtvis kom in på någon ung tjejs sida. Först la jag inte märke till något, tills blicken mötte bilderna. Halva nakna bilder som visar något som man inte vill se. Jag började kommentera bilderna och försökte få en förklaring till detta. Kollade att hon ljög om sin ålder också. Hon påstod att vara född 1990. Detta kunde absolut inte stämma, 21 år och beter sig på något sätt som jag aldrig har mött hos en tjej innan?

 

Jag menar, vilken kille vill ha en tjej som tar kort när troserna är halvdragna neråt? Jag började kolla alla andras kommentarer om bilderna, men jag mötte bara mig själv. Kan det vara sant? Har ingen annan sagt åt henne och lägga av! Att inte ens se person eller vara i hennes närheten av henne och ändå känna en otroligt pinsam stämmning.

 

Förmodligen är hon inte äldre än 15 – 16 år. Men föräldrar, vart är ni? Till alla admins till Dayviews, för guds skulle öppna era ögon. Tillåta inte detta! Jag fick en känsla att hon inte alls mådde okej. Otroligt smal, otroligt öppen med något som borde vara extremt personligt.

 

Det utstrålar en sådan karisma som folk tar allt för givet. Alla dessa gubbar, alla dessa unga som tänker bara på en sådan sak. Det är inte mer än synd om henne. Jag kan inte veta, jag kan inte hjälpa. Men att ge fan i uppmuntran och uppmärksamheten till henne, så finns det ändå en slags hjälp även om hon inte tycks fatta det.

 

Hemskt!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0