Du vill inte förstå. Det är ett tecken!

Vad vi än säger till varandra så börjars det. Missförstånd på missförstånd, bråk på bråk. Egentligen om ingenting vi tänker efter. Det känns bara som du missuppfattar allt det jag säger. Du tar det som något dåligt eller negativit när meningen inte alls är så.

 

Folk bruka säga att man hör det man vill höra. Men vi hör inte, vi läser. Men ändå uppfattas det fel. Jag uppfattar säkert dig helt fel också. Helt enkelt, ibland passar inte människor med varandra. Detta är nog ett sådant par. Vi är från två olika världar! Du har din, jag har min. En existens där vi inte ens kan pratar utan att störa sig eller missuppfatta varandra.

 

Därför tog jag bort dig idag. Därför vill jag glömma dig! Jag vill inte minnas, för det finns inget att minnas. Misstolka inte detta också ifall ögonen säger något annat. Så fall, erkänn att du har fel!

 

Istället för att dra ut på allting som jag bruka göra när jag skriver, tänker jag gå och ta mig en kopp kaffe istället.

That’s for u! Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0