HULTSFRED DAG #1

Hallå!

Sittandes i Hultsfred i sin nya lägenhet känns sisådär faktiskt! Efter kvällens fest och nollnings uppgifter så har jag träffat några som ska gå samma utbildning som jag. Riktigt sköna människor! Dock är längtan hem fortfarande en del av tankarna.
Jag har kommit i ordning i alla fall, några saker som fortfarande ligger i kartongerna. Ser framemot starten på måndag. Då man verkligen kan känna om detta är något för mig eller inte. Jag har tänkt igenom och ska ärligt ge detta en chans, om jag inte trivs så kommer jag inte heller spendera tid på detta. Kan se allt som en månads prövning.
Lägenheten för övrigt är okej. Känner mig dock lite ensam för tillfälligt. Men det är nog normalt om man inte har bott själv någon gång. Orolig hur studierna kommer att funka också! Hoppas att det inte är allt för svårt heller.
Ett inlägg om dagen hade jag tänkt fixa! Min resa börjar nu.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0