Oh yes, we do!

We ’k’alled Indie är en blogg om först och främst musik. Där då och då publiceras alltifrån Indie till electro musik.

 

Tanken med det hela är att upptäcka ny Artister/band.

 

jag har lagt till två kategorier: Photographs & Music. Vilket talar för sig själv, vill man enbart se vad för musik som finns uppe, så går man helt enkelt bara in på Music. Likadant med Photographs, enbart foton och bilder.

 

Designen är fortfarande under arbete. Då jag arbetar själv på den så tar det sin lilla tid. Men självklart kör jag bloggen samtidigt.

 

För första gången så nollställer jag antal besökare för att kunna mäta en förbättring eller förminskning.

 

Jag har fått många frågor om jag skulle kunna göra designer till bloggar, inkls kodning. Nå, ja. Absolut! Dock vill jag att ni bifogar med allt som ska vara med i er blogg. Jag hinner inte ta kontakt och fråga hur ni ska ha det specifikt.

 

Skicka med:

Bilder – Bilder som ska vara headern, titlebox samt bakgrunden. (föreslår att döpa bilderna till dessa katogorier.)
Tala om färg! – FÄRGKODER!
Skriv hur ni vill ha det, så ska jag försöka anpassa mig till det.

T ex, om ni vill ha menyer,länkar osv ...

 

När jag är klar med just ditt arbete, så hör jag av mig. Då jag ska börja koda ihop sakerna. Detta medföra att du kommer få lämna ut ditt LÖSENORD till mig så länge jag håller på.

 

Allt för många som har struntat i allt tillsist, och jag har slösat antal timmar i onödan.

 

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0