The Kids We Used To Be

Jag blir så fruktansvärt irriterad på folk som håller på att tjafsa och förstora upp saker & ting för absolut ingenting. Ibland undrar jag verkligen vad ni tänker med? T ex, bomb i Gnesta. Istället för att inse att det faktiskt kunde vara en bomb (Vet inte hur läget ser ut nu, om den andra lådan var en bomb eller inte) i alla fall istället för att inse situvationen till detta, så börjar folk klagga på att all trafik stängs av och folk får inte gå fritt i Gnesta.

 

Nå, gissa varför! Det är säkerhet vi talar om. Ifall det skulle vara en bomb och den bomben skulle smälla, då vill du nog inte vara nära händelsen. DÄRFÖR SPÄRRAR DEM AV ALL TRAFIK! Fatta innebörden istället för att grinna ut på Facebook.

 

Bara ett exempel på många! Folk verkar inte ha tålamod med någonting än dem själva .. Det gör mig också så himla rädd. Sen bölar ni ut med ord som ”Vart är Sverige på väg, etc.” Säg mig det, ni är inkluerade i denna massa. Ni människor bidra inte till något annat än konflikter om ingenting.

 

Vi andra som måste lyssna, och i vissa fall leva med detta tycker jag oerhört synd om! Jag är kanske väldigt intellektuell av mig, men så fall är du idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0