Vanligt, inget funkar som det ska. Det går bra nu ...

Min idiotiska dator krånlgar lite smått med mig. Detta kan påverka bloggandet. Men förhoppningsvis har jag fått i ordning prylarna nu, så det ska funka suveränt!

Jag ska vara helt uppriktiga mot er. Vagnhärad i ett nötskal. Kalla det vad du vill, men jag är så fruktansvärt trött på detta. Alltifrån att vara något till ingenting ...

 

Mitt umgänge suger, undatag för vissa. Men annars är det bara strunt! Personer som försöker efterträda någon annan, en roll man inte är född till spelar man. Falskhet, lögner om ingenting som blir större än vad den skulle behöva till att bli. Detta för att folk är som folk är här. Ibland längtar jag bara härifrån, men samtidigt är det rätt skönt att bo där man bor. Även om jag nu inte vill umgås med er så klarar jag mig suveränt!

 

Tråkigt är ett ord jag vill använda men kan inte riktigt göra det, visst tråkigt är det! Men inte i det syftet. Om jag säger att ni är lite för omogna för åldern ni bär på, så börjar ni kränka och spy på mig. Även om ni vet att detta är sant! Jag har fått skämmas, ibland gör jag det fortfarande .. Men en sak har jag lovat mig själv nu, det är slut på denna sak. Det blir inte oss/vi igen. Ni har ett rykte som säger det mesta, och jag vill inte vara en part av det längre. Tiden förändrar bruka man säga. I detta fall både och, kanske har tid gett mig en funderare på hur ni beter er mot andra männsikor. Den tiden har jag fått och ändrat på, det inte tiden kan ändra, kan inte ni heller.

 

Jag orkar inte med att höra från er längre hur många idioter som finns enligt er. Ni tilltalar detta på skämt, men tänk! Det ända skämt som finns är ni. Alltifrån olika diagnoser att skylla på. Du är så för att du har det, du blir så för att du har det ...

 

Jag tror inte det, för ärligt talat så är ni helt annorlunda utan varandra. Lättsätt, ni påverkar varandra och blir som ni är när ni umgås. Fine, är det erat val så respekterar jag det. Men låt mig vara, ni vet vilka ni är om ni råkar läsa detta. Blir du förbannad och börjar snacka skit om mig, så jepp! Du är en av dem.

 

Fast du som läser och blir förbannad, men inte gör något .. Du blir bara förbannad eller less på det du läser så vet du mycket väl att inte är någon av dem som texten är tilldelad. Jag kan svära på att ni som ser detta också kan lista ut vilka från person till person jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0