Vecka #1.

Ännu en till halvdöd lördag! Har inte kunnat skriva, jag har inte tillgång till det jag behöver i Norrtälje för att kunna vara så pass aktiv som jag vill!

Vecka #1 kallar jag detta inlägg. Kursveckan har gått fort, och varit riktigt kul än så länge! I måndags var det kursupplägg och lite sånt. Däremot tisdags så började vi köra lite smått fram till torsdags förmiddag. Svin kul verkligen! Vi är sex stycken på kursen. Jag är garanterat yngst. Tror att dem andra har en ålder på minst 25+. Men det sätter inte några käppar i hjulet! Alla är trevliga.

Efter 1timmes bilkö så nådde jag ut på E:4an igen på väg till Vagnhärad. Spenderat gårdagen genom att korka upp en flarra rött, och nu idag ligga halvdöd. Imorgon åker jag tillbaka till Norrtälje, med nya krafter inför ännu en veckas körande!

Idag blir det nog att stanna inomhus, hemma. Jag har verken lust eller ork till att göra något. Skulle egentligen få besök idag, men icke! Det skippade sig själv. Nä, tv chips & läsk gör lördagen till något man kan leva med.

Känner att det går jävligt trögt att ens skriva, så jag sätter punkt här.

 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0