Dag 2 - Vaken i Hultsfred, 12:45.



Igår kom jag tillbaka till Hultsfred. Det kändes förjävligt då, men okej idag. Orken till att gå och inhandla lite mat finns inte ännu, förkallt, förlångt och jag bor i Stålhagen. Då jag istället har  druckit en Fanta som var 3 månader gammal, och köpt Billy’s nere på gaveln som gick ut förra sommaren, flyt! 50 spänn rakt ner i papperskorgen.


Nej,nej! Jag är inte butter..


Suttit och arbetat med mitt projektarbete också, det ska vara klart och inlämnat senast den 9:e, måndag med andra ord. Inför detta har jag en känsla som säger skeptisk till att hinna klart. Sitter fast i mitt projektarbete ganska hårt. Projektet handlar om att bygga ett spel i Javascript/PHP med en highscorelista, just denna highscorelista jag inte får till. Man blir riktigt less och jääävligt dryg efter bara några timmar.


Därför tar jag en paus nu tills imorgon. Istället peppar vi med mitt nya 5.1 ljud inför Gladiatorerna som har sin prämier 20:00 @ TV4. Dessutom så vill jag börja bygga på min nya design istället för att lägga ner tid & själ på projektet. Tyvärr, uppskjutet tills arbetet är klart.


Mycket mer kommer inte att hända idag. Det blir Tv, film, spel och studier helgen ut!


Jag länkade ett youtube-klipp igår från en intervju med WESC utan att tala om varför, trött som man var då. I alla fall, jag har sökt min “LIA” där, i väntan på svar så sätter jag punkt för en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0